© copyright 2012 - 2024 obscuras
trg Sv.Marka
obscuras [03. 10. 2012.] | Digiotska fotodokumentacija sa snimanje trga Sv. Marka. I jedno i drugo preporučam pogledati u punoj veličini, mada je to samo oko 20% izvorne veličine snimke.
|
gres [03. 10. 2012.] | odlično si ovo dobil! Ljudi zastali i čude se franckovoj kutiji na stalku! ;)) |
nik [03. 10. 2012.] | kapa dolje! :) |
pixino [03. 10. 2012.] | kapa dolje! :)
|
babac62 [03. 10. 2012.] | Svaka čast! |
gogoya [03. 10. 2012.] | koja je to čudna sprava... a nije Googleova kamera! ;) |
zhrsan [03. 10. 2012.] | ti si legend :) pozdrav |
maratonac [03. 10. 2012.] | ***** |
memex [03. 10. 2012.] | woooooooooow |
esperanza [03. 10. 2012.] | odkad ima nogice još su bolje slike xxx |
obscuras [04. 10. 2012.] | @esperanza, a kad kameri ugradim još i libelu da se može korektno horizontirati bit će to najbolji velikoformatni proizvod koji je dala manufa©tu®@ ©ame®@ obs©u®@ ©®oatic@. Evo tu se može pogledati malo manje risajzana slika markovog trga (5480/1880px). |
agni [07. 10. 2012.] | povečane doista fascinantno!!!! Svaka čast! |
nenaso [25. 03. 2013.] | odlično |
obscuras [16. 08. 2021.] | Žao mi je što su u komentarima od: [03. 10. 2012., 01:14] i [04. 10. 2012., 07:37] ishlapile poveznice. bez isprike interneta. Digitalna trajnost je ograničenija od analogne. |
prolaznik [17. 08. 2021.] | Ako je promjenjena samo točka ili zarez na web adresi gdje je link vodio ili ako si neku sitnicu mijenjao u naslovu itd. dovoljno je da "nestane". Ako ti je bila u web albumima na Google plus onda je zbog toga jer tamo nešta prčkaju oko arhive. Najbolje ti je napraviti svoj blog za te stvari. |
obscuras [17. 08. 2021.] | @prolaznik, Damire hvala Ti na prijedlogu. Digitalna tehnologija je brža od analogne koja je sporija. Digitalna tehnologija brže i propada od analogne (koja i propada sporije). Konačno, za Worldwide Pinhole Photography day 2013. godine 'ispucao' prvi film (Voigtländer 127 BESSAPAN ISO 21 DIN) kamerom opskurom c.o.r.f.127. Razvio sam ga u EfKe LAXO sitnozrnatom razvijaču (6 minuta) i fiksirao u EfKe ustaljivaču FF4 (10 minuta). Od razvijenog filma sam napravio kontaktne kopije (elektronskom bljeskalicom -blicem) na fotopapiru EfKe BROMAL (rok upotrebe istekao 1980. godine), koje sam skenirao. I evo rezultata: Taj pokus potvrdio je moje pretpostavke o moći kamere opskure da iskoristi foto materijale kojima je davno istekao vijek trajanja, jer se kamerom opskurom može veoma precizno dozirati količina svjetla potrebnog za osvjetljavanje fotosenzibilnog materijala, preciznije nego bilo kojom drugom kamerom. Pitam se: "hoće li suvremena digitalna tehnologija moći za 70 godina davati takve rezultate, kakve danas daje analogni materijal star 70 (i više) godina?". Bit je u povezivanju svih tehnoloških dostignuća i nadgradnji starih i odbačenih tehnologija novim tehnologijama, kao i dopunjavanju novih tehnologija starim i (nepotrebno) odbačenim tehnologijama, u koje su naši poznati i nepoznati preci ugradili svoje živote, svoj rad i svoje iskustvo. Stojte zdravo i uživajte :) |
Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.
Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))