Fotozine “Žičani okidač” : ISSN 1334-0352 : s vama od 6. 6. 1998

fotozine
fotografija
druženja
prilozi
sitnine
prijavnica
nadimak:

lozinka:

upamti me
trenutno prisutni:

obscuras: "PARIS ©ame®@ obs©u®@ pano®ami©@ TETRA” cijela izložba (2016. - 2021.): Maison Européenne de la Photographie, Paris, snimano 13.4.2016. 13:31;10 - 13:36;30 (ekspozicija 320 sekundi) … [prethodna fotografija u albumu][iduća fotografija u albumu]
Maison Européenne de la Photographie, Paris, snimano 13.4.2016. 13:31;10 - 13:36;30 (ekspozicija 320 sekundi)

© copyright 2022 - 2024 obscuras

Maison Européenne de la Photographie, Paris, snimano 13.4.2016. 13:31;10 - 13:36;30 (ekspozicija 320 sekundi)

[kratica stranice: http://fzzo.org/f/757670 ←permalink]
11. slika sa izložbe “PARIS ©ame®@ obs©u®@ pano®ami©@ TETRA”:

Maison Européenne de la Photographie, je galerija i muzej fotografije u Parizu, gradu u kojem je 7. siječnja 1839. godine objavljeno otkriće tog moćnog medija. Otkriće (slikanja svjetlom) Louisa Daguerrea (koje je nazvano 'dagerotipija'), pred Akademijom Znanosti i Umjetnosti Francuske, objavio je François Arago, a predstavljanje je zaključio riječima: "Ovim otkrićem nastat će preokret u umjetnosti crtanja i bakroreza, kojem se još ne mogu predvidjeti posljedice.". Dagerotipija je bila prva promovirana fotografska tehnika, a slijedile su je kalotipija (1841), hyalotipia, anthotipia i cianotipia (1842), ambrotipia (1854), ferotipia (1856), ambrotipia (1856) i mnoge druge koje je (zbog nekomercionalnosti) u zaborav potisnuo kapitalistički razvoj fotoindustrije osnivanjem "Dry Plate Eastman Company" (1881). Pariz je u XIX stoljeću postao središte manufakturne proizvodnje fotografskih kamera koju je do počeka XX stoljeća ugasio kapitalistički razvoj industrijske proizvodnje foto aparata.

Pored stalnog postava u Maison Européenne de la Photographie izmjenjuju se i po dvije izložbe (svaka dva tjedna) pa je svaki tjedan otvorenje nove izložbe. Na slici je ostao zabilježen samo lik jednog mladića koji je stalno sjedio uz prozor recepcije, a lik biljetera (na uličnom ulazu u Maison Européenne de la Photographie), zabilježen je samo kao maglica, dok se likovi (oko 50) posjetilaca (u dolasku i odlasku) uopće nisu dospjeli zabilježiti.

Sfernu (digitalnu) projekciju koju je od ove analogne cilindrične projekcije napravio Luca Vascon, možete vidjeti ovjde.

I ovaj prostor možete pomnije razgledati 'prolaskom kroz' "virtual space gate" koji prilažem i ovdje

Nemate ovlasti aktivnog sudjelovanja. Morate biti registrirani i prijavljeni.

site copyright © 1998.-2024. Janko Belaj / Fotozine "Žičani okidač"   [site powered by Zine V3 alpha 9.1]   .:korisnički ugovor / terms of use:. …& obavezno štivo!
built with bbedit Valid XHTML 1.0 Strict Valid CSS!

Zbog nekog doista blesavog EU zakona dužni smo vas informirati da i naš Fotozine rabi cooki-e (kažu da su to “kolačići”) kao i valjda 99.999% stranica na kugli zemaljskoj. Za izvan nje nemamo informacija. S tim keksima mi ne otkrivamo vašu dob, visinu, debljinu, sposobnost kadriranja, lažiranje exifa i niš takvoga, već nam samo pomažu da se logirate i tak to. A kaj sad možete? kliketnut dole i reć poruci izazvanoj idiJotskim zakonom adio… (A mi smo vas zakonski informirali :P ;))

Bla, bla, tri put Hura i O’Kej…